maanantaina, marraskuuta 04, 2013

Life is great without a care


Jee vihdoin saan nää kuvat tänne! Tarkotus oli laittaa jo lauantaina mutta koneen näyttö ei toiminu oikein ja en osannu korjata sitä.. 

Mutta selittelen sit lopussa enemmään :)

g1

g2

g3

g4





g5

g6

g7

g8


Tuolla on toi yks gif mut en tiiä toimiiko se..

Nää on kuvattu joskus kymmenen aikaan illalla, ku oli jo ihan pimeetä mutta minkäs sille voi ku kerranki haluu kuvata :D 

Mul on kaikkee mitä pitäs nyt sanoo mut en saa vaa mitää kirjotettua xd

Okei, ekaks, mä oon ollut pitkään riippuvainen (...)  Instagrammista ja oon jo pitempää miettinyt et mun pitäs tehä oma insta nukke kuville, koska en haluu laittaa mun oikeeseen instaan niitä. Sain sen sitten viikonloppuna tehtyä ja mut löytää sieltä nukkejen osalta nimellä kuunkukka. Että jos ootte ig:ssä niin menkäähän seuraileen ;) 

Tässä vielä linkki: kuunkukka

Ja menkää seuraan flickr:issäkin samalla :) Täältä!

Laittelen noihin aina välillä yksittäisiä kuvia, että noita kautta musta voi kuulla useemmin. 


Mulla oli kai vielä jotain mutta en tietenkään muista mitä, joten lopetan tällä kertaa tähhän joten moikka!:)  :*


♥:Kukka





5 kommenttia:

  1. Älyttömän söpöjä kuvia >w< !

    VastaaPoista
  2. Awwwwws, niin suloisia kuvia C-:
    Neiti on tosi lutuinen tuon tuolin kanssa naw,naw >w<

    VastaaPoista
  3. wow upeita kuvia! n u n ♥
    oot tosi taitava ja söpö nukke c:

    VastaaPoista
  4. Apuuaa!! Ihan älyttömän ihania kuvia ja ja...ja... uih ;3

    VastaaPoista